Vijesti

Evo već nekoliko dana se uzrujavam od same pomisli na jednu vijest koju sam skoro pročitao. Tu negdje, u našem komšiluku, dvojica objesnih kretena, balavaca, su našli za interesantno da snime kako jedan od njih borilačkim potezom udara nogom u glavu nemoćnu staricu, očigledno prosjakinju i skitnicu.

Svaki atom u meni pozove na uzbunu kada čujem za takvo ponašanje i odmah sam spreman da se ponudim gore spomenutim kretenima da tako nešto pokušaju samnom znajući da bi ih pojeo za doručak. Problem je što i oni to znaju i upravo zbog toga su kada naiđu na jače, manji od makovog zrna.

Ovakva vijest me zaista uzruja i počnem da se pitam zbog čega su stalno u medijima samo takve, loše i ružne, vijesti?

Zbog čega kineska novinska agencija ne izvijesti o tome kako je Žen Šun iz provincije Majang danas prvi put poljubio djevojku u koju je već nekoliko mjeseci zaljubljen i potom otišao kući upisavši u dnevnik svog života da je utorak, 12. maj 2009. godine, najljepši dan u njegovom životu? Umjesto toga čujemo samo tužne i tragične vijesti.

Prijatelj i ja smo još prije nekih godinu dana imali sjajnu ideju da napravimo sajt na kojem bi ispisivali samo dobre i radosne vijesti. Ta ideja je, kao i mnoge prije nje, nažalost, propala jer naravno nismo imali još malo vremena koje nam je trebalo.

Razmišljao sam dosta o tome i shvatio da je ipak sve onako kako treba da bude. Dobro je da je vijest to da kreteni pokazuju svoju nemoć na nekoj starici a da nije vijest to što je neki dečko poljubio negdje tamo daleko djevojku koju voli. Dobro je, jer vijest nam javlja nešto što nosi neke informacije koje nismo očekivali, neke koje nisu uobičajeni tok života.

Posmatrajući tako, ispada da se iskreno trebamo zabrinuti tek kad se u vijestima pojave Žen Šun iz provincije Majang i njegova djevojka.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Volim te, ne volim te

Nose job

Priručnik za gledanje u ženu