Novogodišnje odluke

Duga je tradicija u mojoj porodici da svake godine, baš tu negdje oko Nove godine, donosimo značajne odluke. Mi ih, među nama, zovemo novogodišnje odluke. Pokojni čukunđed je još, svojevremeno, znao reći da je godina u koju se uđe bez novih odluka kao selo bez škole ili žena bez… Ok, nećemo o tome.

LM (elem) kao prvi unuk, nosilac đedovog imena (primjenjivo na oba đeda) i prezimena (primjenjivo na samo jednog), obavezan sam da tu tradiciju nastavim. U skladu s tim, pri čistoj svjesti i slobodnom voljom donosim sljedeće odluke:

1. U Novoj godini neću kupovati gorivo na OMV pumpama osim ako me put nanese u Srbiju ili mi poklone Golfa VI (može i dizel)
2. Smanjiću količinu coca-cole koju popijem tokom godine (mada ni ovih nekih 130 l nije nešto)
3. Prestaću da ganjam plavuše i počeću da ganjam crnke i brinete (vjerovatno više brinete jer su mi one nekako, okreni-obrni, izgleda suđene)
4. Neću jesti roštilj kod Biljane (stvarno ne valja)
5. Neću biti politički korektan (nema više izvini Đemka)
6. To što sam naučio da kažem ne ću pažljivo njegovati i svoje ne primjenjivati tokom cijele godine. (ne ne šalim se)
7. Naći ću načina da je pitam kako je uspjela ono što paraglajding i ljuti začini nisu i poljubiću je (s podljedicama ili bez njih)
8. Najmanje jednom čovjeku ću poželjeti da se prehladi (prehlada a ne bilo kakav stočni grip - sam je sebi kriv)
9. Pomiriću se sa gotovo svima (moram bar nekog ostaviti na nepomirenoj strani, izvlačenje će biti 1.1.)
10. Pošto sam vidio da mogu da letim, probaću i da ronim. (kad me već mrzi da hodam)
11. Voziću sporije osim ako je na pomolu kakva ulična trka sa zgodnim djevojkama (like, like)
12. Govoriću glasno i sporije (dooooobro možda bi se moglo reći da ću se derati)
13. Radovaću se praznicima, osobito svom rođendanu (specijalna nagrada za onu koja mi prva čestita rođendan)
14. Biću fin prema Djeda Mrazu ( ako mi na poklon donese… vidi tačke 3. i 7.)
15. Neću psovati Tita. (ni u sebi)
16. Radovaću se malim stvarima (pogotovo ako spojene zajedno čine veliku stvar)
17. Neću više da volim žene, voljeću ženu (jeste, obećavam)

Nabrojah te odluke bez prethodnih konsultacija sa godišnjim horoskopima, vidovitim Milanom ili vidovitom Vanglom. Šta će biti, čuće se. Uglavnom sretna vam 2010.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Volim te, ne volim te

Nose job

Priručnik za gledanje u ženu