Alien in BL

Volim upoznavati nove ljude. Posebno one koje u nekom normalnom slijedu događaja nikad ne bi upoznao. Taj neki, potpuno drugačiji, način razmišljanja, ta neka muzika, običaji i šale, nimalo slični onima na koje sam naučio u svakodnevnom životu, me natjeraju da se na trenutak osjetim kao istraživač među novotkrivenim domorodačkim plemenom ili bar kao novootkriveni domorodac pred nepoznatim strancem, predstavnikom savremene civilizacije.

Posebno su mi fascinantne priče. One dolaze u neograničenim količinama i uvijek su, bar za mene, na tankoj granici koja razdvaja bajke od života. U tim pričama je uvijek moguće da se bilo koja stvar kupi po cijeni i nekoliko puta manjoj od realne a potom proda po cijeni većoj od realne.Svaka žena, u takvim pričama, ima svoje mjesto. Ne mogu sad da napominjem koje je to ali vjerujem da svi znate. Nijedna nije nedostižna. Ljubavnice su mlade i vrele a sopstvene žene vrijedne i pokorne.

Svi likovi iz tih priča žive životima malih, bezazlenih, prevaranata i leziljebovića. Njihove šale su ponekad slane a ponekad i ne ali oni će te gledati djetinjim pogledom i uvijeravati te da nikako nisu mislili nešto loše. Mrziće nekoga cijelim srcem, voljeti nekoga i srcem i glavom, sažaljevati neće nikoga. Naučićeš, lako, da za njih život nije skup normi i pravila. Život je borba za opstanak, takva u kojoj će se čitav čopor naslađivati nevoljom i mukom najslabije jedinke.

Možda ih ponekad možeš ponešto i razumjeti, u cijelosti nikada. Za tako nešto se treba roditi.

Pored priča podjednako su mi fascinantne i žene iz tog domena. Uvijek “jake” ali često i tako niježne ispod robusne spoljašnosti. S teškim mrljama od znoja ispod pazuha, stomačićima od prošlog svinjokolja, teškim crnim kosama i mirisom na sijeno, jagnjad i poslednji “impuls”. Često privlačim pažnju takvih djevojaka. Ja sam za njih, vjerovatno, toliko čudo koliko bi savremnom svijetu bio vanzemaljac petkom naveče u “gospodskoj”.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Volim te, ne volim te

Nose job

Priručnik za gledanje u ženu