2010

Evo, gotovo da smo potrošili i ovu godinu. Dok prasići i ostale jestive domaće životinje, koje su uspjele da prežive novembarski genocid poznat pod nazivom "Dan Republike", u hladnom znoju očekuju kraj decembra i taj strašni januar, vrijeme je da se malo osvrnemo. 

Kako sam već jednom rekao, oko Nove godine članovi moje porodice obično donose važne i velike odluke. Tako sam i ja prošle godine, negdje u ovo vrijeme, odlučio svašta. Neke od tih mojih odluka su i opstale, neke su se samo malo promjenile a neke su, potpuno neslavno, propale.

Redom bi to izgledalo ovako:

  1. (Gotovo da) nisam kupovao gorivo na OMV pumpama, čak ni kad sam išao u Srbiju. Pa sad neka vide kome su poklonili Golfa.
  2. Popio sam mnooooooogo manje coca-cole. Otkrio sam coctu!
  3. Imao sam ozbiljnu namjeru da prestanem da ganjam plavuše ali mi to baš i nije pošlo za rukom. Šta ću, draga, znaš da volim plavo. Mada, dobrim dijelom godine sam ganjao i brinete a neke crnke još uvijek ganjam.
  4. Nisam jeo roštilj kod Biljane, niti ću!
  5. Bogme nisam bio politički korektan. Štošta sam ljudima govorio u brk, čak i onima koji nisu imali brkove.
  6. "Ne" sam izgovarao kao da je 48-ma
  7. Našao sam načina da je pitam i, jesam, poljubio sam je, al to nije nikako prošlo kako treba (bez brige svi zubi su na broju). 
  8. Poželio sam jednom čovjeku da se prehladi ali mi se čini da to nije uspjelo.
  9. Pomirio sam se sa gotovo svima.
  10. Nisam ronio, sve zbog jedne bivše.
  11. Nisam vozio sporije, niti ću. Kad se jednom skršim, po dogovoru sa prijateljima odabraću bolnicu sa najboljim sestrama.
  12. Govorio sam glasno i sporije ali se nisam derao.
  13. Praznicima sam se radovao a rođendan mi je prva čestitala osoba od koje to nikako nisam očekivao.
  14. Nisam bio fin prema Djeda Mrazu ali sam ga fno upozorio na mogućnost takvog ishoda.
  15. Nisam psovao Tita (niti Jovanku)
  16. Radovao sam se malim stvarima. Najčešće krem bananicama.
  17. Na nekakav španski način sam volio jednu. Vidjeti tačku 7 za više detalja.
Sve u svemu, predizborni rezultati.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Volim te, ne volim te

Nose job

Priručnik za gledanje u ženu