Pravi muškarac

Evo, u prošle dvije sedmice, tri ljepotice mi se požališe kako danas nema pravih muškaraca. Naglašavam, u prolazu i daleko od kreveta, da ne bi, ne dao Bog pala kakva sumnja na mene. Nije da se ne slažem, ali, ljepotice, same ste krive.

Ne toliko davno padale ste u blaži oblik kome kod pogleda na, čak i ispodprosječnog, metroseksualca. Vizionar koji je u devedesetim brijao dlake u ušima i nosu imao je prolaz kod gotovo sve i jedne ljepotice (ali i rizikovao da ga seljaci umlate vilama).

Dobro je poznato, da nema toga što jedan muškarac (pravi, krivi, princ, konj, svejedno) neće učiniti da seksualno opšti (vidjeti riječnik za značenje termina) sa ženom. Vi to takođe znate (i kroz vijekove zloupotrebljavate) pa ste,  dolaskom emancipacije i kolor televizije u naše krajeve, počele da postavljate ultimatume:

  • Da depiliraš ta leđa, prošli put, kad smo bili u zoološkom vrtu, jedva sam čuvara ubijedila da nisi pobjegao iz kaveza!
  • Nemoj da mi ostavljaš čarape svuda po kući! (Stvarno ne razumijem zašto sve, ali sve, žene imaju problem sa ovom, prirodnom, potrebom muškarca da obilježava svoju teritoriju. Jel bi bolje bilo da piškimo po stvarima?)
  • Da ostaviš to pivo i da piješ pink martini kao Bekam!
  • Da se umivaš svakog dana najmanje dva puta!
  • Da skineš taj stomak, pogledaj se kakav si kao da si medicinku progutao! 
  • Za vikend da mi naučiš tri pjesme Vlade Georgijeva napamet! Propitivaću te u ponedjeljak i nemoj da mi kao prošli put pomješaš sa Sergejem Ćetkovićem. Rekla sam Vlado!

Kod svake te rečenice u zraku je visilo ono "ili". Strašno "ili". Zbog tog "ili" mnogi su poklekli. Žrtvovali se za taj sveti gral. Spomenuo bi samo neke.

Znam jednog koji je depilirao leđa, dvojicu koji skupljaju čarape (jedan od njih i tuđe i svoje) i jednog koji ih je u cilju rješavanja problema prestao nositi. Čuo sam da u Kalenderima živi jedan koji je prestao piti pivo (doduše pije ovo LGBT Jelen fresh). Za nekolicinu sumnjam da se umivaju i više puta dnevno. U jednoj fazi sam i sam izgubio stomak ali se trudim da to sad vratim. Znam i jednog šmekca koji je išao na koncert Vlade Georgijeva.

I tako, sad, kad ste dobile svoje lutke i poigrale se s njima, sad hoćete prave muškarce. Kukate kako ih nema ali srećom se sačuvao poneki primjerak. Jedan, prilično dobro očuvan, možete razgledati na adresi Karađorđeva..., između 23:00 i 04:00, svakog dana. Dozvoljene su pojedinačne posjete i manje grupe.

Nego, draga, na stranu sve, šta ti želiš i sanjaš? Mene ili metro muškarca? 

Коментари

  1. eto me za 20 minuta, pospremi carape i istusiraj se.....

    ОдговориИзбриши
  2. Uzmi ti sebi vremena, samo za čarape mi treba minimum 45 minuta...

    ОдговориИзбриши
  3. ah, sad ces ti naci 100 razloga da ja ne dodjem.... izgovor do izgovora....

    ОдговориИзбриши
  4. Ma neeeee! Ako je tvoje ime Pamela ili Amber, samo reci, dođem ja po tebe ;)

    ОдговориИзбриши
  5. jao, koja slucajnost, bas se pamela zovem ;-) cekam te :-D

    ОдговориИзбриши
  6. E ako si Pamela sjedam u auto i eto me po tebe. ViaMichelin kaže da mi treba jedno 7 dana od BL do Vankuvera, pa se ti malo pristrpi. ;)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Volim te, ne volim te

Nose job

Priručnik za gledanje u ženu