Volim te, ne volim te

Dugo sam ti ja, tu i tamo, pomalo, kukao kako mi nedostaju emocije i kako bi volio da mi se iste vrate. E šta sam htio, to sam, kako sam ti već i rekao, dobio.

Sad sam kompletan. Imam i ljubav i mržnju. Imam ih sljedećim redom.


  • Mrzim đedove koji pljuju po ulici! Imaju sto godina a nisu naučili da se ne pljuje po ulici. Čemu su oni svoju djecu i unuke naučili? 
  • Mrzim babe koje pretrčavaju "autoput" između "Tane" pumpe i "Ambalažerke" u Zalužanima! Pogotovo one koje to rade uspješno. Ako hoće adrenalin nek idu na paraglajding pa nek budu air-babe.
  • Mrzim ludake koji voze 100 na sat kroz naselja a "oderem" ih čim izađemo van istih (jer i dalje voze 100 na sat)! Posebno ih mrzim ako voze tenkove s kojim bez po muke mogu ucmekati kakvog poštenog građana u "Zastavi 101".
  • Mrzim Brčko zato što su najgori od sve djece! Sve su im dali a oni nemaju dvije dobre ulice. Nema šta ni fotografisati.
  • Mrzim muškarce koji su p... (Karakterna osobina, ne organ). Mrzim i žene koje su p... (i karakterna osobina i organ, ako nisu ništa osim toga)
  • Mrzim bosansku zastavu zato što je kao da ju je dijete iz prvog osnovne slikalo. Što nisu napravili neku zastavčinu koju bi lijepili po sebi i oni koji s njom nemaju veze (kad su je već napravili od nula)? Mrzim amblem DS Srbije iz istog razloga.
  • Mrzim jarbole ispred vlade RS jer koji će tamo zastava EU? Evropa treba da je u glavi a ne na jarbolu.
  • Mrzim "gastarbajtere" koji kao da su prvi put čuli za veselje kad dođu u BL! Nije to komplikovan proces. Malo mesa, malo društva, malo vatre i malo prirode. Čega to nema na zapadu?
  • Mrzim i BL zato što je sve usporeno i po svemu ima prašine. Niko nigdje, osim mene, ne žuri. Onda mi još na to sve kažu: opusti se! Prođe mi život dok sam opušten!
  • Mrzim (ponekad) i tebe zato što uvijek komplikuješ i najjednostavnije stvari i sve se nešto femkaš, umjesto da jednostavno dođeš. 
  • A da, mrzim i A. Radović. J$$%#% je bivši dragi! Mrzim i sve bivše drage i svoje i tuđe!

E sad ima stvari i koje volim. Redom bi to bilo:

  • Volim BMW 3 iz 2011 godine u crnoj boji (može i bijeloj) zato što me čini sretnim kad ga samo pogledam i zato što i ona štrokava mala koja ga reklamira u lambda city izgleda 6 puta bolje uz njega (a i bez njega izgleda vrhunski, nije štrokava - lažem)!
  • Volim ljude koji vrijedno rade i bore se za svoje ciljeve ne prelazeći određene granice čak i kad to mogu! Posebno ih volim ako uspjevaju.
  • Volim zastavu Brazila jer me uvijek podsjeti na onu curu iz spota kale očo!
  • Volim seks al samo kad je vrhunski! Kad tih nekoliko godina ne znaš na kojoj si planeti ali dobro znaš kud ti sve prolaze nervi niz kičmu.
  • Volim klimu u autima! Ona je spriječila mnoge nezgodne situacije. To je najpodcjenjeniji izum ikad.
  • Volim onaj kamion što čisti ćoškove po ulicama! On je lijek za đedove pljuvače (i babe koje neuspjelo pretrčavaju ulicu).
  • Volim "Uno radio" jer imaju jazz in the house!
  • Volim putovanje vozom kad sam sam u vagonu sa nekom mršavom plavušom i kad je ljeto! Pogotovo volim kad je toliko vruće da se znojiš između tih tvojih grudi.
  • Volim stripove! Posebno Stripoteku, sve stripove Frenka Milera i sve Alan Fordove.
  • Volim veliki dio svoje rodbine jer su gore u ovoj kategoriji dobrih ljudi koji se trude i rade! Tu su mi i prijatelji.
  • Volim koprive, jer žare druge ali ne i mene! Volim ih i zbog jedne tužne priče Branka Ćopića.
  • Volim iste čarape, kad ih nađem iz prva tri pokušaja! Mogu proći i slične.
  • Volim (ponekad) i tebe, a zaista ne znam zašto!
  • Volim pivo, mnogo volim pivo!

De sad da te čujem! Šta ti voliš a šta mrziš?

Коментари

  1. Анониман19. мај 2011. 18:59

    Od deda koji pljuju po ulici, njaviše mrzim one koji hraknu, pljunu, te se elegantno obrišu rukavom.

    Babe koje pretrčavaju najgore su oko Kestena i ICM-a, naročito u sumrak

    Ludaci koji jure po gradu jednako su mi mrski kao i žene koje ne gledaju dok voze, voze u drugoj i nemaju pojma šta je rikvrc ( i sama sam žena , ali ovo je neoprostivo)

    Gasterbajteri pored veselja, rado koriste sve usluge kada dodju, jer su mnogo jeftinije nego u EU, ali kad dodje momenat plaćanja, zmija ušla u novčanik.

    Banjalučane prekrila prašina dok su pričali kako su oni rođeni tu i kako su svi "oni" sa strane prošli bolje i u školi i na poslu...pa ljudi stresite prašinu sa sebe i krenite da se borite, niko vam ništa nije oteo i ne trebaju drugi da se uspore, nego vi da se ubrzate

    Volim i ja sve koji se bore za svoje ciljeve, ali više volim kad čujem da neko to pozdravlja za promjenu, a ne da pljuje po tome....kao kako to, pa nije to regularno...nije moguće, kako ja ne mogu.

    Volim sex, posebno onaj kad trnu nege a u glavi blaga vrtoglavica...to znači da je sex bio odličan

    Putovanja u autu s klimom obožavam, posebno prema moru i smatram da su nešto bolja od voza.

    Ne mogu reći da volim pivo , ali vino obožavam.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Nose job

Priručnik za gledanje u ženu