Neki stari razlozi

Nekad su govorili da za sve moraš imati nekakav dobar razlog i da uvijek moraš imati cilj. Jao ti ga se ako se probudiš ujutro a pred tobom nema cilja. Odmah nemaš ni razlog da ustaneš. Za svoj se cilj valja boriti, u suprotnom se ne smatra validnim.

Eto tako se ovih dana pola grada bori da sačuva romantične uspomene na doba kad su bili djeca, makar te uspomene bile i nezavršena građevina u centru.

Moj cilj je daleko ozbiljniji.

Naime, današnji svijet apsolutno ne posvećuje pažnje jedno vrlo ozbiljnom problemu. S obzirom na opšti progres u sve više tehnologija se koristi hidrogen. Imamo tako hidrogenske bombe, hidrogenske elektrane a i BMW me je veoma razočarao kada su objavili da prave gorivne ćelije bazirane na hidrogenu.

S obzirom na rast potrošnje možemo očekivati povećanje cijene ovog vrlo važnog resursa te u doglednoj budućnosti i nestašice.

Čemu spaljivanje hidrogena za energiju. Pa to je takvo bahato razbacivanje

Prema hidrogenskim bombama imam razumjevanja. Nerijetko sam sanjario kako bi bilo da bace jednu. Koliko bi se samo plavuša stvorilo od tolikog raspršenog hidrogena... To bi zasigurno bio raj.

Možda se pitaš zbog čega sam ja toliko zabrinut za nestašicu hidrogena? Stvar je jednostavna, što manje hidrogena to manje plavuša a dobro je poznato da sam na iste veoma osjetljiv.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Volim te, ne volim te

Nose job

Priručnik za gledanje u ženu