Kakvu ženu hoću ja

Kažu mi, mnogi, kako previše komplikujem oko izbora žene s kojom bi se i ja, najzad, pošto sam od strica preuzeo porodični rekord u kasnom ženjenju, smirio.

Neki mi kažu da tražim mlade, bujne, plave, nevine i naivne. Drugi da tražim one s kojima bi mogao pričati o razvoju plimskih elektrana i alternativnim načinima proizvodnje električne energije u Sokolištu. Treći da su sve iste.

Slušajući sve te savjete, koristeći internet kao pomagalo i na osnovu jedno 30 godina iskustava iz više destina neuspjelih i par katastrofalnih veza, najzad sam došao do toga da znam šta hoću:

  • Da se ne lažemo, na prvom mjestu, mora da bude lijepa. Ljepota je u oku posmatrača i tu često ne pomaže ni 200KM (solarijum+frizura+3 mjeseca fitnesa+pomadice+ljetnja odjeća+makrobiotski obroci). Eto, iz nepoznatih razloga, ja sam najosjetljiviji na one sa lijepim očima. Zelenooke i plavooke imaju prednost. Da se ne lažemo, ne radi se samo o očima.

  • Trebalo bi da je vedre naravi. Kad te vedra žena sa krupnim očima pogleda tako da vidiš da je srećna, svi ti se ostali osjećaji (uključujući i bolni palac na kojeg su pala ormarska vrata) učine tako mali, beznačajni i daleki.

  • Da me bar jedno 45% razumije i to onda kada šutim. Da shvati šta stvarno osjećam i da zna jesam li fini ili vrag. Da shvati da sam, kad dođe do pokazivanja emocija, najsmotaniji na svijetu.

  • Stvar od koje ne odustajem su palačinke. Mora da zna da pripremi palačinke. Što više različitih vrsta to bolje. 

  • Kod lične higijene takođe podvlačim crtu. Redovna kupanja i slično nisu opcija.

  • Mora da voli djecu i da se, bar do prvog porođaja, ustručava da mi govori kako je porođaj težak. 

  • Nipošto ne smije da ima tendeciju ka vođenju mene u šoping

  • Poželjno je da prati F1 al', eto, ne mora

  • Mora da bude dovoljno mršava da može da uđe u spomenik na Mrakovici, ako, ne dao Bog, neko dijete uđe unutra i neće samo da izađe.

  • Uh da, mora i da bude plava al ono baš baš.
Nije previše to što tražim?

Možda je sve mnogo jednostavnije. Možda je najvrednija ona s kojom bi bio sretan kad sam zajedno i to ne zbog kose ili očiju(niti palačinki) već zbog nje same? Gdje li bi se takva mogla naći?

Коментари

  1. Анониман5. јул 2011. 22:17

    bolje da razmislis o prici ''kakvu zenu mogu da dobijem ja'' :-)
    u tvojim godinama ne moze bas da se bira :-)

    ОдговориИзбриши
  2. Ajde, ajde. Nije ovaj muškarac navikao tako da razmišlja, nisu neke godine a i, kako stvari stoje, još tu i tamo valjda mogu nešto i da odaberem (kad su me već mnoge stvari zapale)

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман5. јул 2011. 22:38

    inace milance, za 200 km se mogu platiti 3 mjeseca fitnesa i jedno farbanje kose u plavo ;-) za sve one ostale stvarcice treba jos jedna nula, minimalno ;-))

    ОдговориИзбриши
  4. Kad su nule bile važne :))

    Pričao mi jedan drugar kako je vodio curu u solarijum i kako je to nešto posve jeftino.

    Frizura i pomadice, nešto mislim ne mogu biti opet toliko nešto skupi, makrobiotika se ionako kod većine svodi na nejedenje ničega (što se doduše dobro uklapa sa stavkom fitnes) tako da problematična ostane još garderoba :) a opet može se i bez garderobe :)

    Ispade da nikad nije bio jeftiniji put od Pepeljuge do princeze :)

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман5. јул 2011. 22:54

    Pepeljuga je lijepa prica, ali meni je draza Ruzno pace :-)
    A put do labuda je tezak, a nekad i malo skuplji :-)

    ОдговориИзбриши
  6. Još kad ta ružna pačad ( :))) ) sačuvaju lijepu dušu dok postaju labudovi, onda je to prava bajka.

    Ovo što ja napisah 200km samo govori da je cijena "fasade" nikad manja a za pravu princezu osim pristojne "fasade" trebaju i "temelji" a to se ni pod razno ne može steći za 200km, čak ni danas.

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман5. јул 2011. 23:16

    nego, gdje se kandidatkinje koje zadovoljavaju ove uslove mogu prijaviti? nije valjda da je 'konkurs'' objavljen samo reda radi ;-)

    ОдговориИзбриши
  8. Nije, nije, reda radi. Kandidatkinje se mogu prijaviti preko FB, preko mail-a ili na telefon :))

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Volim te, ne volim te

Nose job

Priručnik za gledanje u ženu