Taština praznine

Stvarno vjerujem da sve što imaš, pa i cijeli život, bez strasti ne vrijede ni jednog jedinog, znaš već kakvog, boba.

Strast ne mora da bude samo seksualna. Strast muškarca prema ženi (mada je ta sasvim, sasvim dobra).

Strast možeš imati i prema poslu koji radiš, klubu za koji navijaš (ukoliko je isti crveno-beli), plesu (čak iako ne znaš da plešeš), pjevanju ili, recimo, trkama.

Strast možeš da imaš i prema pomjeranju granica.

Rekoše mi, tako, kako sam taj koji uvijek mora pomjerati granice, taj koji se ne zadovoljava ni životom na samoj granici a kamoli životom negdje gdje je granica daleko ispred.

Ne rekoše mi to kao pohvalu.

Ti bar znaš kako nas je teško razumjeti. Često me je, baš kao i tebe, mnogo lakše pogrešno procijeniti i reći da, recimo, tražim da budem primjećen, da sam svojeglav, da fantaziram ili filozofiram.

Ti znaš i kako je nama teško razumjeti druge.

Kako da razumijemo nekog, ko samo želi da odtetura svoj život, da ne ostavi traga? Kako da razumijemo one koji, kao vreće kostiju i kože proživljavaju svoj dan mrmota?  Kako da razumijemo one koji savjetuju hodanje malim koracima dok bi ti i ja trčali.

Pusti večeras svojoj strasti na volju. Naruči šampitu iz Veće, popij pivo ili nalakiraj nokte, pusti sebi muziku koju voliš i pošalji poruku sa pozivom na ples nekom na koga pomisliš kada na satu vidiš 10:10.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Volim te, ne volim te

Nose job

Priručnik za gledanje u ženu