Istina

Istina je da sam nekad, preko svake mjere, bio zaljubljen u tebe. Bio sam zaljubljen u onu tebe kakvu sam ja svojim kratkovidim očima vidio. Razumi me. Ko ne bi bio.

Istina je da više nikad tako ne mogu biti zaljubljen u tebe, makar postala i najplavlje plava.

Istina je da nam nije lako. Ni tebi ni meni. Istina i ništa drugo.

Istina je i da je Zvezda, bez obzira na rezultate, bolja! Istina kad ti kažem.

Istina je da volim palačinke. Istina, makar bile samo sa šećerom.

Istina je da ne mislim šta je bilo a šta je moglo biti. Recimo da je istina.

Istina je da volim da se s vremena na vrijeme promijenim, makar ta promjena bila i na gore.

Istina je da sanjam. Samo nekim danima, istina je, ne sanjam tebe.

Istina je da u tim danima sanjam komad zemlje pored rijeke i na zemlji jedno 18-19 djece. Ženske, tuđe, preko 18 godina starosti.

Istina je da boja kose nije važna ali da oči jesu. S očima se svašta zna napraviti.

Istina je da bi volio da šutiš tu na mojoj ruci, znojna i srećna.

Istina je da nisam zaljubljen u tebe i da nikad nisam bio. Džaba što si plava.

Istina je da se, ponekad, ne zna šta je istina.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Volim te, ne volim te

Nose job

Priručnik za gledanje u ženu