So

Reče danas jedna žena, braneći me, kako sam baš lijep.

Nagovorih danas, u pola sata, jednu ženu na nešto što isprva nije htjela i u šta se opkladila da je neću nagovoriti za sat vremena.

Pjevah sinoć sa jednom ženom.

Čuh se telefonom juče sa jednom ženom.

Gledah se sinoć sa jednom ženom.

Gledah sinoć jednu ženu.

Probudih se jutros, misleći o jednoj ženi.

Pomislih svašta bezobrazno, maloprije, o jednoj ženi.

Javi mi se danas jedna žena porukom.

Bijah juče na kafi sa jednom ženom.

Nasmijah se od srca danas kad vidjeh jednu ženu.

Sjetih se danas jednog filma i citata: "Žene su ti kao so. Može i bez njih al je bljutavo"...

Коментари

  1. Анониман22. јун 2011. 00:40

    ma ja sam ovo vec negdje citala ;-)

    ОдговориИзбриши
  2. Ljeto je poznato po reprizama. Možda si čitala na mom drugom blogu ;-)

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман22. јун 2011. 00:51

    naravno, citala i zapamtila :-) nisu lose reprize ali ja bi nesto novo da citam :-)

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман23. јун 2011. 18:22

    nesto sam razmisljala da li da komentiram ili ne ali mi se fakat čini da si ti pravi zavodnik:)

    ОдговориИзбриши
  5. Dovoljno je obozavati zene i to nikad vise od jedne u jednom trenutku. Dodaj uz to ovu moju energiju za koju se svi cude odakle mi i eto sta ispadne. Hvala za ovo "zavodnik" :)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Volim te, ne volim te

Nose job

Priručnik za gledanje u ženu